Distributor atau Pengedar 4life Transfer Factor Putrajaya , Bangi, Kajang Dan Dengkil

00:58

Kebanyakkan dari Anda mesti telah mengenali produk 4life yang unik dan hebat seperti Transfer Factor Advanced, Transfer Factor Plus, Riovida, dan Transfer Factor Chewable. Kebiasaan macam mana tuan/puan mendapatkan produk tersebut? Sama ada Secara Pembelian Terus di Pejabat 4life di Amcorp Mall, COD (Cash on Delivery) dengan pengedar 4life, Online atau sebagainya. Tahniah sekiranya tuan/puan memilih untuk mengekalkan kesihatan tuan/puan dengan produk 4life.

Tapi kebanyakkan orang bila beli produk 4life mesti perkara pertama yang diucapkan adalah mahalnya. Kenapa Mahal Sangat? Nampak gayanya tak boleh beli banyak, sebotol je cukup dan sebotol tu pulak tak boleh ikut cadangan pengambilan yang disyorkan. Jarak selang sehari. Kenapa? Sebab Mahal wooo... harga produk dia tu.

Jadi mula lah makan sebiji sehari atau selang sehari. Insya Allah sekiranya sekadar untuk kesihatan yang umum. Sebiji sehari memadai kerana kekuatan TF ini melebihi produk lain di pasaran.

Tetapi kalau tuan/puan mengambil produk ini untuk tujuan tertentu dan ada matlamat yang ingin dicapai. Satu biji sehari memang lah tidak mencukupi. HABIS MACAM MANA NAK BELI BANYAK tapi dalam masa sama nak dapatkan harga murah?

Mungkin ada diantara tuan/puan sudah sedia maklum. Harga Pasaran Untuk Transfer Factor lagi tinggi dari harga ahli/harga pengedar.


Sebenarnya ada cara untuk dapatkan harga murah dan kalau rajin sharing atau berkongsi cerita kebaikan. Boleh tambah duit lagi. Saya bagi contoh. TF Advanced harga ahli RM184, Harga Runcit ialah  RM219.80. Jadi kalau jadi pengedar atau ahli. Anda akan lebih jimat dan  saya akan pos dengan postage free atau cod bagi yang berdekatan.


You Might Also Like

0 comments